FANDOM

BEEFALO INFO
Tehén

A tehén egy barátságos a mob a "szavanna" biomon. Ha egyet megütsz, és körülötte vannak még, a közelharc öngyilkosság. Ha többi tehén is van a közelben, azok is ellenségesek lesznek. Sebzése életéhez képest, nem nagy, 34. Ha megöltük 3 gyapjút, 4 húst ad, de lehetséges (33%), hogy ad egy tehén kürtöt is. Ha megölsz egyet, nő a "rosszaság" szinted (4-el), amitől a Krampusz is eljöhet.

HarcEdit

Ha a játékos megtámad egy tehenet, az összes agresszív lesz. A többi "segítő", ami rádment mikor egyet megütöttél, gyorsan lerázhatóak, de az alapból megsebzett tehén sokáig fog üldözni. Gyorsabb a játékosnál, bár sok a támadás időtartama, ezért ha folyamatosan futsz előle, lehetséges, hogy nem fog megsebezni.

EgyébEdit

Hogy öljük meg a tehenet könnyen

Hogy öljük meg a tehenet könnyen.

Éjszaka elalszanak. Ha melette fát gyújtunk fel, agresszív lehet, ha véletlenül belesétál. Ha meghal égési sérülésekben, akkor csak 4db húst hagy maga után.
Edit

PÁRZÁSI IDŐSZAK:

Ilyenkor agresszívak a játékosra, a ládásra (chester), és más mobokra. Más tehenet nem támad meg. Pár nappal késöbb, egy kis tehén fog születni, ilyenkor a tehenek már nem agresszívak. Ha tehén sapkát (beefalo hat) viselsz, nem fognak megtámadni. A tehenek néha megtámadnak malacokat, és meg is ölik őket. 

Néhány nem annyira zavaró bug:

-Néha ha egy féreglyukból (wormhole) kijössz, egy egyedüli tehén lespawnolhat.

-Van, hogy örökké agresszívak lesznek, ekkor az egyetlen mód lecsillapítani őket, megölni őket.

Tehéncsorda

Tehén csorda

Tehén1

Tehén bőgés párzási időszak alatt.

Tehénlevágott

Megkopaszított tehén

Tehéntámadó

Tehén rátámad a pókokra, a párzási időszak alatt.

Baby Beefalo

Kis tehén

Tehénlefagyva

Lefagyott tehén